30.04.2023
Команда ДонНТУ розпочинає свої активності за новим проєктом ЄС Erasmus+ EMINReM

ДонНТУ продовжує давні традиції міжнародного партнерства за освітніми програмами Європейського Союзу.

Цьогоріч команда ДонНТУ разом із українськими та європейськими партнерами, а також партнерами Казахстану та Узбекистану виборола новий проєкт Еразмус+ ERASMUS-EDU-2022-CBHE-STRAND-2-101082621 «Магістерська програма з еко-гірництва та інноваційного менеджменту корисних копалин» за напрямом «Розвиток потенціалу вищої освіти». Реалізація проєкту буде відбуватися протягом 2023-2025 років. Загальний бюджет проєкту становить 719 915 Євро. Координатором проєкту виступив Державний університет «Житомирська політехніка»

Нещодавно відбулись дві робочі зустрічі: координаційна нарада із проєктним менеджером від Європейської виконавчої агенції з освіти та культури пані Марі-Соль Домінгес Паррадо (Брюссель, Бельгія), а також робоча зустріч із партнерами України, Казахстану й Узбекистану. Наради проходили в онлайн-форматі.

Під час нарад обговорювались питання особливостей імплементації проєкту із урахуванням нових вимог Європейської Комісії, фінансового менеджменту, управління активностями. Пані Марі-Соль Домінгес Паррадо звернула особливу увагу на необхідність активного поширення всіх здобутків проєкту, починаючи від перших кроків. Корисними й доречними були її практичні поради стосовно дотримання всіх запланованих активностей та розв’язання поставлених завдань. 

Координатор проєкту пан Василь Мамрай у свій презентації ознайомив партнерів із першочерговими завданнями щодо організаційних питань, підписання партнерських угод, узгодження й корегування переліку обладнання кожним партнером, формування команд виконавців.

Отже, 1 березня стартував новий проєкт Еразмус+ під скороченою назвою EMINReM, а це означає, що нас чекають нові можливості, контакти, навчальні програми та здобутки. 

ERASMUS-EDU-2022-CBHE-STRAND-2-101082621

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.